90s Klassiekers uit je speakers

Power to the Music Lovers

Speciaal voor haar gebruikers is Vodafone een samenwerking met Napster aangegaan als premium music streamer. Nieuwe gebruikers krijgen tijdelijk 6 maanden Napster cadeau bij een Vodafone abonnement. Om te vieren dat je altijd en overal alle muziek kunt luisteren gaat Vodafone met haar klanten terug naar een tijd dat dit nog niet kon, toen je nog maar één plaat had. Je allereerste single.

De video's tonen een nostalgische selectie van het Napster aanbod. In de video's rijdt Howard Komproe met de Take Me Back Taxi zijn klanten gratis rond in ruil voor het delen van hun allereerst gekochte single. Van 'Casanova' van Ultimate Kaos tot 'Rainbow high in the sky' van DJ Paul Elstak tot aan 'I want it that way' van de Backstreet Boys. Al je favoriete singles kunnen nu worden beluisterd waar je maar wilt met Vodafone en Napster.