Bauer versterkt management ACHTUNG!

Per 1 september treedt Katja Bauer toe tot het management van ACHTUNG! Zij krijgt de dagelijkse leiding over het team van producers. Ook Sven Vening, voormalig business director bij Red Urban/ Etcetera komt het team versterken.

Bauer is afkomstig van THEY, waar zij nauw samenwerkte met Boris Nihom die sinds 2014 bij ACHTUNG! verantwoordelijk is voor strategie. In haar laatste rol bij THEY was Katja Director Client Services & Operations en onder andere verantwoordelijk voor het Vodafone account. Bauer zal, evenals Mark Muller, afkomstig van FHV en samen met Mervyn ten Dam en Daniel Sytsma verantwoordelijk voor creatie, onderdeel uitmaken van het dagelijks management van het bureau.

Dick Buschman, managing director: ‘Onze werkwijze met producers die de rol van account en project vervullen, zorgt voor flexibiliteit en snelheid. Dit willen we graag combineren met de ervaring van Katja en Sven om zowel de campagnes als de digitale services voor onze klanten een extra impuls te kunnen geven.'