Dubbelfrisss laat moeders zien wat 'in' is

Suiker is uit, free is in.

Dubbelfrisss heeft net een nieuwe campagne gelanceerd ter promotie van de nieuwe productlijn; Dubbelfriss Free. Om aan te geven dat suiker is 'uit' is laten we moeders en dochters vergelijken wat er 'in' is nu met wat er 'in' was op gebied van mode, muziek of communicatie in de jeugd van de moeders.

Dubbelfriss lanceert het eerste drankje binnen de categorie zonder toegevoegde suikers of kunstmatige zoetstoffen. De jongere generatie is zich steeds meer bewust van wat ze consumeren, maar voor jongeren is het nog steeds vaak de moeder die de aankoop doet. Om aan te tonen aan moeders dat suiker niet meer 'in' is, laten we moeders en dochters zelf de vergelijking maken van wat 'in' is tijdens hun jeugd. Dat deden we door middel van een branded content campagne over drie veschillende onderwerpen: muziek, mode en communicatie.

We zochten we échte moeders en dochters. In de video's praten ze over het verschil tussen de lambada en twerken, hoe er vroeger draaitelefoons waren, over hoe snapchat werkt en over hoe ze vroeger de schouders opvulde en nu de kont. De campagne is te vinden op de website van Dubbelfrisss en het YouTube kanaal van Dubbelfrisss.