mcgarrybowen laat Monster los voor Monsterboard

Carrièresite Monsterboard lanceert een nieuwe campagne die het merk laat grommen. De Europese campagne is het eerste werk van mcgarrybowen voor Monsterboard, nadat het bureaunetwerk eind februari het account won.

Met een reusachtig monster brengt mcgarrybowen het Monster binnen Monsterboard tot leven. Monster is groot, imposant en krachtig en klaar om jou te helpen met je carrière. Monster staat achter je. De campagne richt zich op baanzoekende Millennials, een generatie waar de ambitie vanaf spat ondanks dat ze het op moeten nemen tegen de harde realiteit van de arbeidsmarkt van vandaag de dag. Met Monster aan hun zijde, staat niets hen in de weg om een mooie carrière te starten. De eerste fase van de campagne zal deze maand in Nederland worden uitgerold via online video en display, op radio en Spotify en met (digital) OOH.