Nooit meer keuzestress dankzij DubbelFrisss

ACHTUNG! mcgarrybowen ontwikkelt nieuwe campagne voor het fruitdrank merk.

Al jaren verrast DubbelFrisss jonge drinkers met verfrissende combinaties van fruit. Om ook de nieuwste generatie aan te kunnen spreken ging DubbelFrisss, onderdeel van FrieslandCampina, op zoek naar een nieuwe themacampagne. Het voordeel van DubbelFrisss? Je hoeft niet te kiezen. Vanuit die gedachte ontwikkelde ACHTUNG! mcgarrybowen de nieuwe campagne: Denk Dubbel. Want waarom één ding kiezen, als het allebei kan?

Niels Straatsma, creative director: “Jongeren hebben tegenwoordig zoveel te kiezen. Ze willen overal bij zijn, alles meemaken. DubbelFrisss maakt dit makkelijker door dingen te combineren. De keuze voor niet kiezen voelt dan ook heel logisch aan.”

Met de nieuwe campagne introduceert DubbelFrisss de 'Denk Dubbel' mentaliteit, en daarmee de nieuwe smaakcombinatie DubbelFrisss Ice Tea (inderdaad, fruitdrank én ice tea). De campagne trapt af in online video en op TV, en wordt de rest van het jaar doorvertaald op social media en in retail.

Credits:

Opdrachtgever: DubbelFrisss (FrieslandCampina)