Volkswagen Bedrijfswagens geeft klussen weg

De nieuwe Caddy. Zit wel goed.

Woensdag 16 september 2015 — Voor de introductie van de nieuwe Volkswagen Caddy beloont Volkswagen Bedrijfswagens MKB-ers met klussen op bijzondere locaties.

Volkswagen Bedrijfswagens introduceert dit jaar de vierde editie van de Caddy. Om de aandacht te krijgen van zelfstandige ondernemers en bedrijven uit verschillende branches in het MKB segment, plaatste Volkswagen korte filmpjes op Facebook en YouTube met oproepen voor kleine klussen, van installatie-opdrachten tot bezorgingen.

Een landingspagina bevestigt het functionele karakter van de Caddy als het juiste gereedschap voor klussers en bezorgers. Met de klus op een bijzondere locatie wordt de aandacht op het vernieuwde comfort van het interieur en het rijgedrag gevestigd. Iets wat voor mensen die voor hun werk veel tijd in deze auto’s doorbrengen, een belangrijk onderdeel van de besluitvorming is. Geïnteresseerden maakten kans om met een nieuwe Caddy de klus te klaren, inclusief een overnachting op locatie.

Vanaf vandaag wordt de film online uitgezonden waarin onze winnaars de klus gaan klaren met hun nieuwe Caddy.

Brouwerij Belgiƫ

Hangmat Atlantische kust