Volkswagen ontwikkelt revolutionaire kinderwagen

In april lanceerde Volkswagen samen met Achtung! de merkcampagne ‘Je verwacht meer als je Volkswagen rijdt’. Hiermee werd de klassieke Volkswagen betrouwbaarheid, kwaliteit en innovatie in de kijker gezet. In de commercial zien we verschillende Volkswagen rijders die even hoge verwachtingen hebben van andere producten, zoals een kinderwagen die geen automatische rem heeft.

Op deze video reageerde Facebook fan Timo Ros dat het eigenlijk wel een goed idee is om een kinderwagen te maken die automatisch kan remmen. Volkswagen dacht er ook zo over en begon meteen met het ontwikkelen van een prototype. Het resultaat is een kinderwagen die automatisch kan remmen en afstand kan houden.

De innovatieve kinderwagen lijkt te kunnen rekenen op veel belangstelling met +300.000 views en meer dan 10.000 likes in de eerste 12 uur zonder aangekochte media.